Museu Romà: Reserva d'entrades en intervals concrets i control del calendari

La característica diferenciadora d'aquest museu, és que la gestió del control es realitza per hores. De forma completament autònoma, els gestors del museu tenen el control d'horaris, dies d'obertura i ocasions especials.

De manera molt senzilla es poden controlar els aforaments i per exemple, limitar-los en cas d'una visita especial o posar a la venda entrades per a visites guiades, sincronitzant les entrades disponibles.

Sincronització d'estocs i aforament

El museu disposa de la opció de vendre entrades generals (fins a un màxim de 5 persones) i entrades per a grups, on el límit d'entrades per una sola reserva és superior. Per tal de portar el control i diferenciar-les, per exemple amb la informació que es demana de cada reserva, són productes diferents.

És per aquest motiu que si es fa una reserva per a grups, també es veu afectada la quantitat disponible d'entrades generals per aquest interval. Loriun disposa de la funcionalitat de sincronització d'estocs, per tal que els estocs tant d'individual com de grup siguin iguals.

Altres implantacions realitzades